Like This Blog

♥ Followers ♥

Mulakan Harimu Dengan Senyuman

tibidu bidu raffa ! tubidu bidu raffa ! HAHA . best kankan lagu ni ?
best gila lha ! faten kalau tengah nangis . ada masalah , selalu dengar lagu ni :')
*gila ke ?
tak lha ! cuma emo sikit :P

okey . tutup .
camne hari ni ?
hari yang baik atau sebaliknya ?
+_+
faten ? no komen !
dugaan selalu datang . takkan habis sampai bilabila :(
susahnya nak bagi dia percaya apa yang ada dalam hati ni :'(
dia masih taknak faham dan takkan faham !
AWAK !!!
tolonglah percaya kat saya ni !
saya dah tak tahu nak cakap apa lagi kat awak !
saya harap suatu hari nanti , takkan ada lagi raguragu dalam hati awak .
perlu ke awak tengok kubur saya dulu baru awak nak percaya yang sy cintakan awak .
perlu ke awak tengok nama saya yang ada kat kubur tu baru awak nak hilangkan raguragu tu
saya cuma sayangkan awak . :'(.
harap awak FAHAM
Bai .

0 sukakan subjek ADDMATH: