Like This Blog

♥ Followers ♥

Life

got a bad day :(
hurmmm , sorry untuk awak sebab tak reply mesej .
saya tak sengaja dan takde niat pum taknak mesej dengan awak .
saya cuma tertidur .

bila saya bangun pagi untuk siapsiap nak g sekolah .
saya tengok telefon cepatcepat dan baca mesej yang awak hantar .
awak betulbetul marah saya .:'(
maaf .
saya bukannya seperti yang awak sangkakan .

"saya tak boleh benci awak , saya sayangkan awak !"
tu yang awak hantar kan ?
saya tahu , sekarang awak dah mula fed up dengan perangai saya.
mungkin awak pun dah penat layan karenah budak ni .
bila saya baca msg tu , baru saya sedar yang awak memang dah bosan dengan perangai saya.
maafkan saya .

bila hati ni mula sedih , saya tahan airmata dari keluar .
saya taknak pergi sekolah dengan mata bengkak .
tapi .
maafkan saya . airmata ni terpaksa mengalir .

ternyata saya ni menyusahkan semua orang .
ternyata saya ni tak diperlukan oleh orang lain.
semua ni saya fikir bila semua dah mula bencikan saya .
you also the same .

do i disturb your life ?
kenapa semua dah mula bencikan saya ?
dah takde ke ruang untuk saya dalam hidup ni ?

awak semua tak faham apa yang saya rasa sekarang .
pergi sekolah dengan tangisan .
tengok kat langit. fikir ape semua ni ?
salah ke aku untuk berada kat dunia ?
atau aku memang tak berhak untuk bahagia ?

saya tahu saya dah banyak sakitkan hati orang .
saya tahu saya dah banyak menyusahkan orang.
sampaikan semua dah benci kat saya .

i might not be required kan ?
feel life began fled .
only burden the others .

can i crying ?
for a while or until the end ?
forever .

menunggu awak untuk fahami tangisan saya


                                                 


                                                                   lot of love F&F

0 sukakan subjek ADDMATH: