Like This Blog

♥ Followers ♥

Kenapa ?



saya dah mula lemah bila msg tu awak hantar .
memang saya ego offkan FB .
saya cuba kurangkan ego tu .
Ye. saya bukak FB balik .
tak sangka bila buka balik, hati ni kembali menangis .
bila tengok ape yang awak anta . saya kembali dengan ego ni .
saya OFF FB balik dengan hati yang dah mula resah .
                               
ape salah saya sampai awak buat saya macamni ?
saya tak pernah ada perasaan kat lelakilain .
hanya kerana DIA , awak putuskan hubungan ni ?
hanya kerana cemburu , awak hilangkan sayang awak ?

fikiran saya dah buntu .
saya takut sangat .
kalaulah awakboleh faham keadaan saya .
saya rindukan semalam .
saat awak setia menemani diri tatkala mata ni dah mula layu .
saat awak gelak ketawa sindirkan saya .

saya perlukan semangat untuk terus hadapi semua .
maafkan saya buat awak jadi benci pada perempuan ni .
saya taknak tulis semua ni lagi .
taknak hati ni mula menangis .
cukuplah cuma saya yang menjatuhkan airmata ni .
biarlah hanya saya yang rasa penderitaan ni .

saya cuma boleh cakap " SAMPAI HATI AWAK"

:'(

0 sukakan subjek ADDMATH: