Like This Blog

♥ Followers ♥

Kembali Berblogging

Rindu tak sama faten ? *okey . perasan :)
dah lama x blogging ! YEAH !
bagi yang selalu jenguk blog ni . faten mintak maaf tau sebab dah lama menyepikan diri .
kenapa faten menyepikan diri dulu ? * ini soalan yang korang nk tny kan ?
almaklumlah . blog ni tak ada peti suara . ngee :D

mungkin ada beberapa perkara yang menjadi sebabsebab utama faten mendiamkan diri dari
dunia blog ni .
first . faten rasa da takde mood nak berblog lagi :P *sekarang mood tu dtg balik !

second . faten ada masalah dengan si dia . masalah yang tak dapat faten nak cakap .
tapi sekarang kami dah okey . Malah da jadi pasangan yang bahagia sangatsangat !
hubungan kami dah bertambah erat . erat dari yang sebelumnya :)
barulah ada semangat nak berblog ni .
kalau korang nak tau , motif faten buat blog ni hanya untuk hubungan ni .
tanpa hubungan ni , matilah blog ni *jiwang sikit .


siapa si dia tu ?
dia lah boyfie faten !
bucuk kepunyaan saya !
nama penuh Hafizil Faiz B Mokhtar .
faten lebih mesra panggil dia Bucuk & Budak .
dah 8 bulan 3 minggu 1 hari kami bersama .


                      
*for you
awak , terima kasih sebab bersama dengan saya lagi . saya sayang sangat kat awak .
walau ape pun dugaan yang datang , berjanjilah pada saya awak akan semangat , yakin bersama saya untuk tempuhi semua tu .
jangan pernah putus harapan .
yakin dengan sayang saya ni .
permulaannya , okey , pertengahannya dugaan dan akhirnya kebahagiaan !
ingat tu tau !
saya selalu sayang awak walau apa pun yang terjadi .
saya akan pegang tangan awak dan takkan pernah lepaskannya
sebab saya tahu awak akan menangis bila saya lepaskan tangan ni , saya bahagia bersama awak .
walaupun awak dulu macammacam perangai tapi sekarang awak dah berubah malah saya pulak yang jadi seorang yang selalu sakitkan hati awak , buat awak nangis ,
malam tu , bila saya dengar luahan hati awak , saya rasa sayalah perempuan yang paling jahat kat dunia ni .
saya matimati ingat awak curang di PLKN tapi awak pengsan kat sana disebabkan saya !
awak tak tidur disebabkan saya ! awak jadi macamni disebabkan saya ! semuanya salah saya !
saya minta maaf sangat buat awak nangis .
saya tau awak kecewa dengan saya tapi saya janji .mulai sekarang saya takkan benarkan setitis airmata pun  jatuh dipipi awak .
awak .. kuatkan semangat !
saya akan selalu sayang awak sampai saya mati .




Jangan sesekali ucapkan Selamat Tinggal jika kamu masih mahu mencuba .
Jangan sesekali Menyerah jika kamu masih merasa sanggup .
Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya selagi kamu masih tidak dapat melupakannya


saya sayang awak :)



0 sukakan subjek ADDMATH: