Like This Blog

♥ Followers ♥

Boleh tak camtu ?



- saya nak awak selalu bangunkan saya dengan mesej yang mampu hilangkan rasa mengantuk ni
- saya nak awak sentiasa ucapkan love u mucuk tiaptiap pagi dan malam.
- saya nak awak pujuk saya bila saya tengah merajuk .
- saya nak awak sentiasa tenangkan hati ni bila saya mula menangis.
- saya nak awak rindukan saya macam saya rindukan awak.
- saya nak awak sentiasa disisi saya
- saya nak awak lupakan semua perkara bila bersama saya
- saya nak awak ucapkan " jangan lupa makan ubat syg"  bila saya sakit
- saya nak awak sentiasa hiburkan hati ni dengan sindiran awak.
- saya nak awak belikan aiskrim untuk saya. hehe
- saya nak awak selalu tersenyum bila bersama saya
- saya nak awak sampai bilabila #


terima kasih :))

- terima kasih kerana mula mencintai saya
- terima kasih kerana mula menyayangi saya
- terima kasih kerana memahami saya
- terima kasih kerana sabar melayan saya
- terima kasih kerana sudi sembahyang hajat masa saya sakit
- terima kasih kerana dah mula jujur
- terima kasih kerana mula percayakan saya
- terima kasih kerana hilangkan rasa raguragu ni
- terima kasih kerana selalu menanti saya
- terima kasih kerana buat saya ketawa
- terima kasih untuk segalanya .

HAFIZILFAIZBINMOKHTAR . ALL ABOUT YOU :)



boleh tak ?

0 sukakan subjek ADDMATH: