Like This Blog

♥ Followers ♥

Apa Salah Saya ?

salah ke saya bila balas komen tu ?
salah ke bila saya lambat balas chat awak kat FB sebab awak on off ?
YA , mungkin salah saya .

saya dah balas chat awak .
tapi kenapa awak masih cakap saya sibuk dengan laki lain ?

kasarnya katakata akhir awak hantar pada saya .
katakata tu dah buat saya mula mengalirkan airmata ni .
maafkan saya sebab terlalu manja .
saya memang dilahirkan dengan penuh tangisan .

ni lah sebab saya malas nak on9 .
saya tau ni akan terjadi .

perlu ke saya terus ego menyembunyikan perasaan hati ni ?
perlu ke saya merajuk menginginkan satu saat awak akan hantar satu msg kepada saya ?
ye . mungkin saya terlalu ego melarikan diri dari awak .
saya taknak terus menangis .
saya tau bila awak marah. awak akan jadi camni .

rindu saya pada awal dah mengatasi ego ni  .
saya nak mendiamkan diri ni .
menangis , menangis , terus menangis .
hati ni akan tenang sikit .

saya rindukan awak :(
SELAMAT MALAM SAYANG
Bai :'(

0 sukakan subjek ADDMATH: