Like This Blog

♥ Followers ♥

Perkara Yang Memalukan Yang Pernah Saya Buat :)))

Malu lahh nak cakap ni :)) * gatall

perkara memalukan ?
YEAHH !!

1. Pernah tersepak tangga kat skulah . tapi buat don't know jerr :))

2. Kena denda dengan cikgu MATEMATIK jalan keretapi round satu bangunan skulah sebab markah xley A       maths . glamour kejap * kejap2 . bukan aku sorang erk . ramai ag . hampir satu kelas tau !!

3. keluar dari kelas dengan harapan untuk pergi ke tandas , bila balik ke kelas . tiba-tiba ada sorang budak perempuan datang kat kelas cakap kat depan tuhh yang aku TERTUKAR KAD KELAS * tersalah ambill :))
malu gilerr .

4. balik tarian dgn menaiki basikal . tgk syok hepi2 ney , tersangkut handle ng kawan aku punya basikal . jatuh terjelopok ! habis rosak basikal :((  nasib baik lah x de orang kat jalan tu . :))

5. on the way nak pergi skolah . excited gilerr naik basikal . sampai je kat kelas . bila check zip beg skolah tak tutup . * saya tengah cover malu . HAHA .

6. on the way jugak nak g skulah . mase tu hujan dan aku dihantar guna kereta lha . pakai lahh baju sejuk yang baru beli punya . terlebih action dgn baju sejuk tuu punya pasal . smpai kat skulah . aku dgn bangganya masuk dalam class .terus duduk dan .........
alamak !! beg aku tertinggal dalam kereta !
* selamber pergi telefon nak beg balik .

HAHA . okey . enough !
bai sygg :))))

4 sukakan subjek ADDMATH:

teha said...

aha... tapi bile ingt2 blk.. syok jugak kan.. hee ~

shayunk said...

ye =)

ALEX_LEX !!! said...

hhaha....pandai cover malu...

shayunk said...

hahhahah