Like This Blog

♥ Followers ♥

Will be Fine

STORY 1 :
Morning ! J
Suka nyaa…
Skang da ada 10 follower ..
Korang yg blom follow aku follow tau !
Penat ubahsuai blog
Mmg la x lari tp kpenatan dalam hembusan nafas aku,
Aku da boley rasa J
How yesterday ??

Lpas aku sebarkan blog aku ni ..
Ramai yg suh aku buatkan blog
Guys ! I’m sorry . I can’t !
Sbb blogger ni susah..
Aku pom da habiskan hari2 aku untuk blog dan facebook
Kalau korang nk aku ajar
Aku boleh ajar tp buatkan tuh ..
 J SORRY .

STORY 2:
Buat kwan aku mr. & akak .
Biasalah dalam perhubungan ada prgaduhan
Korang kena faham semua tu .
Setahu faten .
Da 3 tahun couple kan?
Syg hubungan tu kalau nk hancurkan.. J
      “ Pasangan yg baru couple mereka kurang gaduh , sbb mereka blom sling
      mnyayangi lagi ….tp pasangan yg suda lama couple ,
      Diorg akan sering bergaduh disbbkan perasaan syg dan cemburu “
Ingt tau ! J
Kalau syg sama syg . truskan hubungan tuh ok !     
Fikirkan ape yg terbaik.
                                   Jshayunkdance

0 sukakan subjek ADDMATH: