Like This Blog

♥ Followers ♥

Tak Pernah Fikirkan Saya :(

awkk ..
sy tau sy x secantik perempuan lain .
saya tau saya x sebaik perempuan lain .
saya tak semanis perempuan lain .

tapi susah ke awak nak faham saya ?
saya faham awak tapi awak x pernah faham saya & xnk faham .
npew ?

saya sentiasa sabar dgn awk .
sabar dgn perangai awak .
x pernah nak berdendam dgn awk tau .

bila saya tny awk .
awk cakap cmtu .
bila sy tgk facebook awk .
cmni pulak .
tu baru kat inbox .
bukan kat chat lagi .

awk nk explain ape2 x ?
saya tau awak bosan dgn sy .

awk ..
sy nak mintak sesuatu .
kalau awak dah bosan dng saya .
please ! cakaplah kat sy ng jujur .
x perlu nak siksa saya dan x perlu awak nak tipu diri awk sendiri .

awak takut saya x boleh terima kenyataan ?
YE . memang dulu saya x boleh terima knyataan .
tapi sekarang sy akan cuba terima semua tu .
sy akan sedarkan diri saya yang awak da tak sayangkan saya lagi .

awkk .
sy x pernah nk marah awk .
xpernah nak maki awak .
saya jaga perasaan awak .
tapi awk jaga tak perasaan saya ?
saya bukan nak awak ambil berat pasal sy  .
cuma nakkan awk faham isi hati saya .

saya percaya kat awak .
bila awak cakap cmtu.
sy percayakan awak sepenuh hati saya
tp bila saya tau cmni .
awk tau x ?
percaya saya dah hilang .
syg sy dah berkurang .

saya nak tny awak .
boleh ke awk kmbalikan kepercayaan sy?
boleh x awk ?

0 sukakan subjek ADDMATH: