Like This Blog

♥ Followers ♥

sedar la sikit !



Korang tau ??
Aku  still x puas hati lg yg ERUL dikeluarkan dr AF9 .
Apasal la dia yg dikeluarkan ??
X fhm aku ?
AF ni mmg pnuh ng kejutan!!
Dgn IMUNITI la . PENGGUGURAN la !!!
Ess ! x puas hati aku !
Aku kali pertama minat AF sbb ada ERUL tp
Minat aku skang DOWN !!!!!!!
ERUL best ape nyanyi .
Walaupun dia da kluar .
Aku harap dia akan brjaya suatu hari nanti.
Ouch !!
Baru aku tringat .
Kat FACEBOOK , da ramai yg jelous ng ERUL .
Siap buat page ANTI ERUL la .
Untuk makhluk yg x sukakan ERUL
Korang nape x sukakan ERUL ??
Ape yg korang x puas hati ng dia ???
Dia ada utang korang ke singgit dua ??
Xpernah kan ???
Dia Cuma naik dan Cuma NYANYI !
Korang tau kan nyanyi tu ape ??
Ada KAMUS DEWAN x kat tepi ??
Kalau xde korang g beli skang !
Korang cri mksud nyanyi tu ape ok?

Then .
Yg pasal dia CIUM LANTAI tu .
Ess ! kalau korang nk hina dia dsebabkan perkara tu .
Baik x pyh lah wei !
Korang tau x ??
Korang sbnarnya da hina PERGERAKAN SOLAT !!
Korang tau kan solat tu ape ???
Xperlulah aku ckp kalau korang x tau !
Jgn hina sgt la bab2 prgerakan solat ni !
ERUL yg korang kata CIUM LANTAI tu sebnrnya SUJUD tanda syukur kat TUHAN .
Tp korang ??korang pernah  buat cmtu ??
Xkannnn ???
Korang hina dia kan pasal rupa dia ??
Aku nk tny korang la .
Korang blajar agama x ??
Korang tau KEJADIAN MANUSIA ??
Kalau korang yg x tau.
Aku akan jelaskan.
KITA MANUSIA X BOLEH NK PERTIKAIKAN RUPA PARAS SESEORNG .
ALLAH DA BUATKAN KITA SEBAIK2 KEJADIAN .
TIADA KECACATAN WALAU SATU PUN.
KORANG YG HINA KEJADIAN MANUSIA IBARAT KORANG DAH HINA
APA YG TUHAN DA BUAT !!
KALAU KORANG X PUAS HATI DGN RUPA PARAS DIA .
KORANG PERGI MNGADAP ALLAH LA !!
TNY APE YG KORANG X PUAS HATI SGT !
AKU NK TNY KORANG LA .
RUPA KORANG OK SGT KE ?
SMPI NK MNGATA ORG LBIH2 ???
AKU NK NASIHATKAN KORANG
LBIH BAIK DIAM MNDAPATKAN PAHALA DARI BRCKP MNAMBAHKAN DOSA .
INSAF LAH K ?
Mood : bengang sgt !!!
                                                     Jshayunkdance

1 sukakan subjek ADDMATH:

Bui Idzra Ryn said...

sabar dik..biasalah tu ader yg suka dan ader yg tak suka..kita doakan jer erul berjaya kat luar nnt yer..