Like This Blog

♥ Followers ♥

Penat Lohh . HAHA .

kaki saya dah trasa nak tercabut !!

EH . kejap2 . belum tercabut lagi tp mungkin dalam proses kot . HAHA .
boleh dah slow2 booking kaki palsu kan ?
yess !!

penat lohh hari ni .
baru balik skulah tau3 !
actually balik pukul 2.05 tp faten x balik sebab ada kelas tarian .

YE la kan . daripada duduk termenung tengok orang lalu lalang ni
faten yg KAKI JALAN-JALAN ni trus lah g round 1 skulah .
best tp penat . HAHA .

pastuh rasa lapar & trus g kantin  untuk mengisi perut faten yg dah berbunyi lagu AISHITERU ni .

air milo je beli . nk beli makanan pom , ermmm
mgkin kantin skulah faten ni MISKIN kot . HAHA .
sdapnya mngata . ^_*

pukul 4 faten truskan ng latihan tarian .
tp trpaksa berhadapan dengan MAKHLUK-MAKHLUK yg faten ase dah benci sgt2!!

yg sorang tuh x dtg latihan seminggu.
alasan ?
busy ckit . kna wak assignment .
HAMPEH . ingt dia kat U ke ?
kau on9 FACEBOOK x bz ke ?
ohh . kau wak assigment guna facebook kew ?
aku x tau lah pulak .
pastuh kutuk2 org ckp x kena tu la , x kena ni la .
dia ingat dia tuh PERFECT sgt ?
WELK . ase nk trmuntah jew !
ok2 . TAHAN .

yg sorg tuh plak PEKAK DAN BUTA .
tny nape x dtg , dia buat bodoh jew .
ala tuan2 dan puan2 .
OKU kan , nk wk cmne .
pitykat dia kan ?

faten da muak nk cakap elok2 ng MAKHLUK SEMAKHLUK ni .
kita buat baik dia pijak atas kepala plak .
mgkin faten kna jd JAHAT ?
ohh . dalam proses .
i'm so sorry kalau korang akan nmpk aku jahat .
aku nk jd jahat ni sbb korang .
korang ingt kitorg ni ape?
aku dah lah dtg ng BASIKAL .
korang ng motor .
XLEH DATANG KE SYGG ?
ohh .
aku tau .
moto korang tuh trcabut gear ek ?
ok2 . aku faham .
ksian kat korang kan ?

MOOD : gila . HAHA .

0 sukakan subjek ADDMATH: