Like This Blog

♥ Followers ♥

MR.HF & AF9

Hello .
Hello .. hello . hello .
Hello .
     HAHA. Ape larr yg faten mrepek ney ..
Okey . cukup .
  Ape yg faten nk tulis ney erk..
Hurmmm .. J
Ok lah .
Faten nk kongsi ng korang sal AF9
For your information skang da bnyk gosip atau *pok pek pasal
AKADEMI FANTASIA 9 ni tau .
Mcm2 org da buat tanggapan .
Ada konspirasi larr .
Penipuan lar .
Aisshhh !
p/s: ikutlah AF9 . aku da muak dah dgr mcm2 pasal korang ni .
       baik aku ambik berat nk pikir cara cmne aku nk lpaskan diri dr ADDMATH ni !
waaaaaaaaa…
ADDMATH . Kau jgn la siksa aku deh3 ?
Aku syg kat kau .
Cehhh , tipu ar tu .
By the way .
Faten nk share ng korang sal MR.HF ni .
Hohohoho.
Korang nk muntah ke ?
Tahan dulu erk .

Do not me disgusted with u ok ?
p/s : hohoho . speaking plak .
 ok . faten xnk buat dosa mlm2 buta ni .

I MISS U DAMN SO MUCH !!!!!!!!!!!
Rndu larr kat MR.HF ni .
Do not deceive me ok BUCUK ?

Heyy budak !
Awk da lupakan sy ek ?
Smpi hati awk ann L .

Awak..
Sy xboley layan awak sgt nanti ble awak dpat hp tau .
p/s : meletup gunung berapi kalau sy x layan awk kan ?
sy xley layan awk sbb saya mesti siapkan omwork sy yg tinggi mcm gunung kinabalu tuh !
Hohohoho .
Awak jgn marah tau .
Shorry larr deh3 ..

But now . I still waiting your text .
 gatal x ? hahhaha ( senyum jahat )

ok lah . nk g tgk AF9 jap .
p/s :
aisshh..
td ckp xnk ambk tau dah .

OK.

faten Cuma nk g tgk ERUL .
ye. BABY ERUL .
puas hati ??
mmmuahhh3x!!!
heheehehe ( ketawa sopan )
papai .


0 sukakan subjek ADDMATH: